دلیل وزوز گوش من چیه؟

دلیل وزوز گوش من چیه؟

tinnitus-1.jpg

در این مقاله قصد داریم در مورد دلیل وزوز گوش صحبت کنیم.

در مورد دلیل وزوز گوش تیوری های بسیار زیادی دانشمندان دنیا مطرح کرده اند که از جنبه های مختلفی به این موضوع پرداخته اند.

دلایل وزوز گوش بسیار متنوع می باشد: جرم گوش، تومور عصب گوش (نورینوم آکوستیک)، تومور گلوموس، مشکلات گوش میانی، عفونت گوش میانی (اوتیت)، مشکلات حلقی و کامی، ضربه به سر، پارگی پرده گوش و دها عامل دیگر.

در یکی از رایج ترین و مقبول ترین تیوری های وزوز گوش به افت شنوایی ( کم شنوایی حتی در حد خیلی خفیف) اشاره می کند که نرسیدن سیگنال یا صدا خاص (صدای وزوز گوش) به مغز باعث کم کاری آن ناحیه از مغز می شود و پس از مدتی نواحی اطراف فرکانس وزوز گوش با منطقه خود فرکانس وزوز گوش ارتباطی برقرار می کند و آن ناحیه را تحت تصرف خود در می آورد و باعث افزایش بیش از حد فعالیت خودبه خودی عصبی آن منطقه فرکانسی می شود که این افزایش بیش از حد فعالیت عصبی خودش را به صورت وزوز گوش نشان می دهد.

درمان های بسیار متنوعی برای وزوز گوش وجود دارد که متاسفانه قطعیتی در درمان کامل توسط هیچ کدام از روش ها اعلام نشده است. کلینیک تخصصی آوای مهر از روش های بسیار جدیدی همچون لیزرتراپی، صدادرمانی، Notch therapy، موسیقی درمانی، TRT، CBT و …. برای درمان بیماران استفاده می کند که رضایت حداکثری بیماران را داشته است.

برای تعیین وقت مشاوره وارزیابی و درمان وزوز گوش با شماره های 55474103-021 و 55474084-021 تماس حاصل فرمایید.

 

تمامی حقوق برای کلینیک شنوایی سنجی آوای مهر محفوظ می باشد.

Copyright© 2019 eleven.ir
آدرستهران - خیابان ولیعصر - پایین تر از منیریه - چهارراه مدرس - ساختمان مدرس پلاک 8 طبقه سوم واحد 8تلفن:+98(21)55474084